Vårda ditt hår


Kommentarer
Postat av: Jossa

Hej, undrar om du har några tips på hår produkter som är bra? O har du ngn frisör att rekommendera? Jag bor oxå i Karlstad, tycker du är super fin i ditt hår o passar jätte bra i ljust!!:)

2011-11-03 @ 14:41:57
Postat av: Sofia

Hejsan!!



Tack så jättemycket! :) Ja, jag har några produkter som jag verkligen kan rekommendera; Det är Biolages schampo och balsam som jag i princip alltid använt. Finns att köpa till jättebra pris på Mitt i City. Nu när jag är blond använder jag dock ett silverschampo istället:)

Men en superbra produkt som jag verkligen kan rekommendera är Joicos K-pak håripackning. Den är ganska dyr, men det blir en otrolig skillnad!



Min frisör är Kristin som jobbar på Maritins Parfym. Hon är superduktig och det är hon som har gjort mitt blonda hår! :)

2011-11-04 @ 10:10:47
URL: http://turnyourlifeon.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hur långa gånger har du slungat håret för att få det blont Sofia?

2011-11-12 @ 23:06:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0