THAILAND!


Kommentarer
Postat av: Omnipotent

Åh det låter som en drömsk upplevelse, att beresa sig och lämna detta tundralika klimat om än för en dag. Hoppas att det blir en upplevelserik resa och att den fyller dig med värme och glädje. Jag skulle utan tvekan vilja byta med dig Alicia.

Om detta innebär att jag inte hör från dig och dina vänner på ett tag så är det med en tår i ögat jag säger, Ta hand om er mina flygna drömmars damer, jag längtar tappert på en uppdatering av resan.

Ha en mycket mycket fin tid i thailand och för med dig sol tillbaka vårt kalla Sverige!

2011-02-20 @ 14:50:53
Postat av: Ronja

Hoppas du får det bäst och njuter till tusen nu Alicia!

2011-02-20 @ 17:41:35
URL: http://typisktronja.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0